onsdag 30. desember 2015

Adventskalender

Jeg så en kalender nesten slik som denne i Ett Trykk i høst, og måtte bare lage min egen vri.
Den består av 24 lommer som er laget av craft-kartong.
Kalenderen er dekorert med papirer fra Papirdesign


I motsetning til den jeg så i Ett Trykk, så er mine lommer satt sammen med Bind-it-All'en.
Så når lommene er tomme, så lan den slås sammen som en bok, og ta mye mindre plass når man lagrer den til neste år.
 

 Mine lommer er tilpasset teposer.
Men jeg lagde denne på scrappetreff i høst, og da kom det flere forslag til hva man kan fylle den med.
For eksempel After Eight, hyggelige visdomsord, kondomer (litt prestasjonsangstfremmende kanskje...)


Jeg fyllte altså min med teposer, og gav den til en venninne.
Hyggelig førjulsgave.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...