lørdag 4. mai 2013

Filfolder-album {DT TreL.no}

Jeg har lekt meg med den nye BoBunny-serien MamaRazzi2.
Inspirert av et Heidi Swapp-kurs jeg fant på nettet, har jeg laget et lite album av en filfolder.
Selve albumcoverne er ca 12x9", så jeg har satt sammen 2stk 12x12-ark og klippet til fasongen rundt kanten. Sidene har jeg kledd med ark fra MamaRazzi-serien. Tror jeg har brukt av nesten samtlige av arkene i serien.
Det finnes klippeark med tag's og mye annet flott.
Filmstripen er en Tim Holtz-die.
Bildene i albumet er fra ferien vår i februar.
 


 Sånn ser albumet ut på innsiden. Her har jeg pyntet med stempel og Dies fra Tim Holtz, pluss masse utklipp fra arkene. Jeg har brukt mange ulike spellbinder-dies til å lage små "album inni albumet"


Her ser dere et av dem. Jeg har satt sammen ulike diecuts til et lite flip-album.
Jeg har brukt svart matte under alle bildene for å få en viss helhet i det.
I dette flip-albumet har jeg satt inn en magnet, slik at det skal holde seg sammen.

  Det er et til minialbum inni albumet. Dette har jeg laget av mønsterark hvor jeg har brukt puncher rundt kantene, og plastlommer som hører til et vanlig fotoalbum. Så noen bilder er limt på, mens andre er stukket inn i små plastlommer. Dette minialbumet er satt sammen ved hjelp av symaskin, og så limt inn på bakerste side.

 
Jeg må jo legge til at et prosjekt som dette er litt vanskelig å vise frem ved hjelp av bilder.
Hadde vært bedre med en liten filmsnutt.
Men skulle du befinne deg i Bodø, så ligger albumet hos TreL. 
Der kan du jo ta deg en titt på ordentlig.
Ha en strålende lørdag.
Klem,
Lise

1 kommentar:

Renate sa...

Utrolig flott album!
Er kjempeimponert, så mange fine detaljer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...