søndag 9. desember 2012

Overlock!!! :)

Jeg har kjøpt med en overlock-maskin!!!! Jippi
En Elna664Pro har flyttet inn hos meg. Vi har desverre ikke rukket å bli så godt kjent enda, for det er hektiske dager. Men her om dagen satt jeg meg ned for å prøve.
Det resulterte i fleece-klær til ungene.

Grønn fleece-bukse til Henrik. Fleece fra Panduro.


Eline fikk både genser og bukse.
Kanten med ribb. Både ribb og fleece fra Stoff og Stil.
Små hjerter til pynt.


Det var veldig gøy å sy når resultatet blir så "profesjonelt".
Gleder meg til å sy mere. Må bestille litt stoff også.

Ha en fin kveld.

Klem,
Lise

2 kommentarer:

Maria sa...

Gratulerer så masse med overlock :) Gleder meg til å se hva du skal lage! Driver for tida og vurderer kjøp av overlock selv. Døgnet skulle hatt dobbelt så mange timer! Lykke til med ny symaskin :) Hilsen Maria

Maria sa...

Og så var det flotte fleecebukser og genser som allerede er produsert :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...