torsdag 25. oktober 2012

Juletags i snødrevet

Etter et supert scrappetreff i helga med mange flott damer, er det vel på tide å dele litt av det jeg lagde.
Vi er desverre kommet til den tiden på året hvor det er for mørkt til å ta bilder ute, og man må begynne med ekstern blitz, og masse redigering i etterkant, får å få et noenlunde godt bilde å vise frem. Desverre blir ikke alltid resultatet slik jeg ønsker. 
Men jeg kan starte med noen tags jeg lagde i helga.

Har nettopp kjøpt meg disse tøffe stemplene fra Tim Holtz, og måtte bare prøve dem.
Jeg har embosset motivet med sort embossingpulver på hvit kartong, som jeg har stanset ut med den største tag-diesen til Tim Holtz.
Motivene er fargelagt med distress-ink, ProMarkers og noen penner jeg hadde for hånden.
Tag'ene er inket med distress-ink og blending tool.


En standhaftig tinnsoldat. Her har jeg i tillegg stemplet med et script-stempel rundt om.
 Snømannen er den jeg liker best. Denne har jeg maskert før jeg inket, slik at jeg fikk ink helt inntill motivet uten å få det på snømannen. Pyntet med et par snøfnugg fra en punch.



2 kommentarer:

Kreativelena sa...

Disse var jo helt fantastiske. Disse likte jeg skikkelig godt. Ut og kjøpe stempler skal jeg iallefall!
Bilder er alltid vanskelig og ta, og jeg føler at uansett tips, så blir aldri jeg heller fornøyd. Men vi som driver med papir vet jo at tingene vi lager er ti ganger finere i virkeligheten ;-)

lillesmor sa...

Disse tagsene var råstilige!! Fikk nesten lyst på stemplene selv, men vet jo at de aldri blir brukt, så jeg får heller sikle på tagsene dine;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...