onsdag 30. mai 2012

Fugleskremsel

Jeg har pynta litt på trappa hjemme. :)
Vi har en benk som står på vårt overbygde inngangsparti. 
Her pleier jeg å pynte med granbar og epler til jul.
Men nå tenkte jeg at det var på sin plass med litt sommerpynt.
Så jeg har sydd et hyggelig fugleskremsel, etter et mønster fra en av Tilda-bøkene.
Dette fugleskremselet er til og med så koselig at det har fått besøk av ei ugle på hatten.

 Fugleskremselet står i ei sinkbøtte med sand.
Jeg lagde også et lite velkommen-skilt for å ha sammen med fugleskremselet.
"Velkommen" er skrevet på tøy, ved hjelp av en sjablong og en tusj, og stiftet fast på to pinner.


Håper det snart blir tid til litt hobbyaktivitet igjen :)

Takk for at du stikker innom bloggen min.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...