onsdag 16. november 2011

Flere julekort {DT Papirdesign}

Jeg har fått laget litt julekort i det siste. 
Det er jo ingen sak med inspirasjonen når papirene er så vakre som dette.

De to første her er litt "englete", med motiver fra klippearket Nostalgi.
Arkene heter Englebarn(bakside) og Kanelstang(bakside)
Blonder og perleswirl er også Papirdesign.
"God jul..." er fra baksiden av Pepperkaker.



 På dette har jeg brukt de samme arkene, bare forsiden.
En kakeserviett, noen roser og en fjær til pynt.
Julehilsenen er også fra baksiden av Pepperkaker
 



Dette kortet er veldig enkelt.  Baksiden av arket Snøvær.
Tekst stanset ut i mosegummi, og en chipboard snøkrystall til pynt
 

 På dette kortet har jeg brukt av de nydelige nisse-arkene som nettopp kom for salg.
Har brukt for og bakside av arket Nissevenner og forsiden av arket Fjøsnissen.
Et snøkrystall til pynt og vakker tekst ved hjelp av et clear-stamp.


Her har jeg brukt arkene Nissefar (bakside) og Julebukett (bakside)
En swirl og litt blomster til pynt.
Jenta er fra et av fjorårets klippeark, Vinter.
Nok en gang tekst fra baksiden av Pepperkaker.



Det siste kortet har fått bruk av arkene Frost og Blåfjell.
Jenta er fra klippearket Nostalgi. Litt bling og en blomst til pynt.
Teksten er fra samme ark som over.  
 

Takk for at du tittet.
Kanskje du ble inspirert til å scrappe litt du også :)

Klem,
Lise

1 kommentar:

Marlene sa...

Her var det utrolig mange fine julekort! Gjett om jeg blir inspirert ja :)
Hilsen Marlene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...