søndag 9. oktober 2011

Mere jul fra BoBunny {DT TreL.no}

Har laget litt mere jul av de nydelige arkene fra BoBunnys juleserie Blitzen.
Først har jeg kledd en boks. Dette er en "papp-rør"-boks på lik linje
med tennbrikett-bokser. Vet ikke helt hva den skal brukes til, men mulighetene
er mange. Tennbrikketter, te-lys, sjokolade.....

Jeg har brukt arket Snowglobe. Lykten har jeg klippet ut fra baksiden av
et av de andre arkene, men jeg husker ikke hvilket......
Granbaret er stanset ut med en die fra Mariannedesign, og festet med en stor sløyfe.



Jeg har også laget et par kort til.
Ser at jeg er litt inne i det enkle for tiden. Her har jeg brukt et utsnitt
av arket Reindeer Games. Kristorn er stanset ut med en Martha
Stewart-punch og pyntet med halvperler.Tekststempelet er fra Papirdesign.


Det neste kortet er fra arket Stocking. Tekststempel fra Papirdesign.
Litt falsk søm rundt kanten avslutter det hele.



Ha en fortsatt fin søndag.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...