onsdag 12. oktober 2011

Mere Fabscraps {DT TreL.no}

Jeg har laget litt mere med ark fra Fabscraps.
Gavepose og kort.
Arkene heter Floral Pink og Script 2 fra serien Heritage.
I tillegg har jeg brukt stempelet Bird Cage Trio fra Stampendous.
Dette stempelet består av tre fuglebur, men jeg har klippet dem fra hverandre,
for da har de et mye større bruksområde.


 Fugleburet har jeg stemplet på hvit kartong, og embosset med sort embossing-pulver.
Så har jeg inket med min nye favoritt-farge med Tim Holtz Distress Ink,
Nemlig Pumic Stone. Dette er en farge som er kjempeflott, da den er hverken
brun eller grå, men noe midt imellom. Fantastisk.
Fuglen inni buret har jeg farvelagt med ProMarkers.
"Gratulerer med dagen" er en gammel stempel-favoritt fra tidenes morgen.
Dette har jeg stemplet på hvit kartong og stanset ut med Spellbinders Fancy Tags Two.
Pyntet med blomster og roser og roseblad laget med en Martha Stewart-punch.


Gaveposen ser sånn ut: her avbildet på begge sidene.
Den er laget veldig enkelt, med paneler som er limt på hver side av en papirpose.
Pyntet med fuglebur, papirroser og litt hamp-tråd.
Swirlen på toppen er staset ut med en Tim Holtz-Die.
Fugleburene er festet med 3D-puter for å få litt dimensjon i prosjektet.


Til slutt lagde jeg et kort av restene. Firkant-punchen er genial til å lage kort av rester.
Jeg fikk brukt opp rubbel og bit av de to arkene.
"Gratulerer med dagen" er et stempel fra Stempelglede som jeg har stemplet
på hvit kartong og stanset ut med Spellbinders Label Four.


Takk for titten og ha en fin kveld.

Klem,
Lise

3 kommentarer:

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert :)

Stine Ursin sa...

Superlekre kort, men nydelige ark! Spesielt det siste - super måte å få brukt opp rester på :)

Stine Ursin sa...

Var faktisk ikkje heilt sikker før eg såg på kassalappen etterpå. Må tydeligvis komme meg ut og scrappe oftere, slik at eg veit korleis alle ser ut live ;) Veldig godt fornøgde med nye sko og god service alle tre :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...