søndag 21. august 2011

Et par kort {DT Papirdesign}

Har vært utrolig lite tid til scrapping i august, men litt har jeg da hatt tid til.
Elstefrøkena vår begynner på skolen i morgen, og i den anledning
lagde jeg en liten hilsen til barnehagen, som takk for at de har tatt så godt var på henne i
de 5 årene hun har vært der.
Jeg lagde et kort og kledde en boks med Fererro Rochèr.
Jeg har brukt arket Roser er røde....
Blomstene er også fra Papirdesign. Stempelet er fra platen Tekster, som kom i vår.


 Nydelige blomster, og en diger sløyfe.




Flott stempel-bord som kan kombineres med mange ulike tekster.



Jeg har også laget et kort til en dobbel 70-års-dag.
Her har jeg brukt arket Svalene er søte... (begge sidene)
Også her har jeg pyntet med blomster fra Papirdesign,
og stempeltrykket er fra en tidligere dåpsplate.


Nå nærmer det seg Gave & Interiørmessen, og Papirdesign
kommer det masse nytt.
Det er bare å glede seg :)

Når det gjelder det nye hobbyrommet mitt, så går det fremover der også.
Bilder kommer snart :)

Klem,
Lise

1 kommentar:

Marita sa...

Nydelig pyntet sjokoladeboks og kort♥. Bursdagskortet var og aldeles nydelig♥.

Klem Marita♫♫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...