mandag 4. april 2011

Noen LO'er

Vi hadde som sagt helgetreff i Bodø forrige helg, og jeg tenkte å legge ut noen av
LO'ene som jeg laget. Den første her er mitt aller første forsøk på stående lettersize.
Artig format. Tenkte jeg skulle lage et lite album med LO'er av det jeg har laget
av klær. Så får tiden vise om det blir med denne LO'en eller ikke *knis*
Har iallefall brukt ark fra October Afternoon og Dream Street Papers.
Filtpynten er fra Prima og de kuule bokstavene er Thickers.
Tøystykket er rester fra kjolen-syingen :o)


Den neste er laget etter en skisse fra Pencillines
Ark fra Melissa Frances og My Minds Eye. Roboter fra Panduro og Thickers fra American Crafts.


Flere LO'er kommer etterhvert.
Ha en fin kveld.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...