fredag 25. mars 2011

1 stempel- 3 design {DT TreL.no}

Det er utrolig gøy å se hvor mye forskjellig man kan få ut av
et stempel. På disse kortene har jeg brukt et hjertestempel fra
Stampendous som heter Heart Stack.
Samme stempel på alle kortene, men likevel helt ulike kort.


På det første kortet har jeg farvelagt hjertene med Promarkers.
Jeg har brukt sterke farger, som passer til arket fra Reminisce
whats in nei/Neighborhood Stripe.
Sammen med litt gul kartong, en spellbinder-diecut og en liten
klistremerke-elefant, ble dette et nokså lekent kort.



Det neste kortet er skikkelig Clean & Simple.
Også her har jeg farvelagt stempelet med promarkers, men denne
gang kun i lilla. Jeg har klippet fra hverandre stempeltrykket og
brukt kun noen av hjertene. Arket er fra Maja Design.



Det siste kortet ble mere romantisk i stilen. Her har jeg stemplet
hjertene med rosa distress-ink, og embosset med klart embossingpulver.
Arkene er fra 3ndyPapir Sweet/Soft og Sweet/Love.
Swirlene er staset ut med en dies fra
Marianne Design/CreaTables Ramme&Krøller/0116.
En rosa blonde og et par blomster blir vakker pynt.




Alle tekstene er hentet fra stempel-platen All her/Lucy 9023 fra Kaban Craft.

Håper du lar deg inspirere til å prøve ulike stiler fra samme stempel.


Ha en flott helg. Det har jeg planer om, for jeg skal på scrappetreff :)


Klem,
Lise


1 kommentar:

Wenche sa...

Nydelig og kreativt. Kos deg på scrappetreff!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...