lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!

Ja godt nytt år alle sammen!!
Håper 2011 blir et kreativt år for oss alle.

Jeg har iallefall vært litt kreativ på tampen av det gamle året.
Det var noen flotte oppgaver hos Casa Kreativ i romjulen,
så jeg kastet meg over og fikk laget et par LO'er.
Og siden fristen er 31.januar, kan det godt hende at det blir
flere også :)

Den første her er en lift av ukjent opphav. Bildene er fra i sommer.
Har brukt et ark fra Basicgrey og bazzill, og ikke så mye annet :)



På den neste var oppgaven å ha med en nisse.
Min nisse var litt skeptisk :)
Har brukt noen ark fra BoBunny og chipboard fra Scrappers Choice.



Lyset i nordnorge er desverre ikke noe å skryte av i desember,
så derfor blir bildene av LO'ene deretter. Men sånn er det bare!

Ha en fortsatt fin nyttårshelg.
Håper du får gjort noe kreativt :)

Klem,
Lise

3 kommentarer:

Hege sa...

Herlige LOer du har laget. Likte den lekne stilen på den øverste, og den nederste var bare så skjønn.

Godt nytt år!

Yvonne sa...

hei! for en flott blogg du har! har scrollet litt ned over her og jeg må si du er jammen flink! mange gøyale papirgleder!

godt nytt år!

isabell sa...

Heisan og godt nyttår til dæ :)

Så mye fint du har fått scrappa:) håpa dette året bringer litt mere inspirajon for min del;)

Klem Isabell

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...