tirsdag 1. september 2009

På tur i Tigerstaden

Nytt designbidrag for TreL
Fikk en serie papirer fra et merke som er helt nytt i Norge.
Nemlig Marks Papers.

Denne LO'en er fra Old Fashioned Courtship Collection .


Har brukt arkene
*Neck Tie/He Loves Me
*He Loves Me/Picnic Blanket
*First Date Bouquet/Dapper Dan (hvor jeg har klippet ut den ene store blomsten, og fargelagt den med Promarkers for å passe til mitt lille prosjekt )

Bakgrunnen er Bazzill som jeg har stemplet med et bakgrunnsstempel.

Treet er et nyydelig clearstamps fra Tattered Angels.Jeg har stemplet det med StazOn på overheadark, klippet ut og limt på med Gluedots.

Tittelen består av Tiny Alfa fra MM, og bokstaver jeg har punchet ut i mosegummi med et QK alfabet. Har malt litt bak bokstavene for at de skal komme bedre frem.

Har også brukt noen sommerfuglpuncher fra EK Success.

Alt finner du hos TreL

Takk for at du titter. :o)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...