torsdag 16. juli 2009

Enda en gaveboks

Lagde en til boks samtidig som jeg laget den i forrige innlegg.
Denne er laget over samme lest som den forrige, men er litt mindre.
Har også brukt en annen dies til topp og bunn. "Blossom" fra Spellbinders

Mønsterarket er fra Melissa Frances, Blomstene fra Prima.
Alt av metall er fra Kort&Godt.
"blonde"-kanten er fra en M. Stewart-punch. "Flower Lace"


Innsiden er også pyntet.

En liten sommerfugl. Synes de passer til alt, og siden jeg ikke vet hva jeg skal bruke denne boksen til, så er det jo greit det :o)

Mine første pyntenåler :o)

Samme metall-dingsen som på forrige boks, men denne gang har jeg bøyd den litt, slik at den fungerer som et håndtak.

Takk for at du titter :o)
Og takk til Sukkersött for inspirasjonen :o)

8 kommentarer:

Nora sa...

Nydelige bokser, både denne og den i forrige innlegg!! :)

_Kine sa...

Så nydelig boks! Nå fikk jeg lyst på den blomsterpunchen :D

Hildegunn sa...

Nydelige bokser du har laget!
Har du laget hele boksen selv, eller har du kjøpt "røret" og laget topp og bunn selv?
Uansett veldig flott!

Ønsker deg en flott dag!

Lise sa...

Boksen er laget fra skratch :o)
Takk for hyggelige kommentarer :)

Pia sa...

Woooow hvor er den bare nydelig, så lækkert papir og pynt du har brugt, kunne godt tænke mig manualen med mål på boxen

Lise sa...

Takk for det.
Har desverre ikke målene.
Fremgangsmåten fant jeg i bloggen til Anita Hagen. http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/2009/02/hjerteboks-tutorial.html Denne boksen er hjerteformet, men prinsippet er det samme :)

Anonym sa...

Så utrolig flotte de to gave-boksene var! Likte spesielt godt denne!!! Utrolig nydelig pyntet. Kjempeheldige, de som får noe så fint!

Papirline sa...

Så utrolig fin denne ble

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...