lørdag 7. mars 2009

Noen kort...

Det går tregt med scrapping av LO'er for tiden, men har da laget noen kort.

Det første her lagde jeg til min søster som nettopp fylte 40 år.
Reiste til Stockholm på overraskende besøk. Det var verd det bare for å få se ansiktsuttrykket hennes *knis*


Innsiden. Stemplet rundt kanten med stempel fra Stempelglede (Grunge collection).
Borden er punchet ut med mitt første E-bay-kjøp. Martha Stewart Lace border-punch.


Lite detaljbilde av forsiden.


Et enkelt barnekort med ark fra Imaginisc og stempel fra Papirdesign.


Dette er et designbidrag for TreL. Tekststemplene er fra Kort og Godt.
De og resten av materialene er å få kjøpt hos Linda.


Takk for at du titter.
Håper det ikke blir så lenge til jeg kan vise noen LO'er igjen :o)

6 kommentarer:

Pia sa...

Wow for nogle super lækre kort du har lavet

Linn sa...

kjempeflotte kort :)

Bjørg sa...

Har sett på mye av det du lager og liker stilen din. Den er så enkel og ren og samtidig så flott og inspirerende.... Takk for at jeg får lov til å se.

Bjørg

Cathrin sa...

Disse kortene var bare kjempeflotte!
Du lager så utrolig mye fint, har vært å sneket i bloggen din og klarte ikke å stoppe før jeg plutselig var på førstesiden! Veldig inspirerende og koselig blogg du har!
Håper det er greit at jeg titter innom av og til? :O)

Linn sa...

Rålekre kort snuppa! Og de stemplene fra stempelglede har en utrolig bred bruksområde, digger mine! Se der ja Martha Stewart punch, åhhh den har jeg så lyst på! Nydelig og delikate kort Lise og farvene var heeelt magisk satt sammen :D

Maria ( Idekroken ) sa...

Så flotte kort. Blir skikkelig imponert jeg ;)
Klem Maria fra Idekroken

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...