torsdag 2. oktober 2008

Helgetreff er digg!!!

Var litt støvete her inne i bloggen...... Har vært særdeles hektisk i det siste, og liten tid til scrapping. Men sist helg var jeg på scrappetreff hele helga, i regi av Arctic Scrapbooking.
Makan til koselig gjeng skal du lete lenge etter. 50 damer samlet på ett sted for å kose oss med det vi liker best: scrapping! Kan det bli bedre?

Fikk til og med laget litt. 6 LO'er og ett kort.
Legger ut noe nå og resten senere.

Den første her er forresten ikke fra helgetreffet, men ble ferdig rett før.


Denne var til skisseoppgaven vi hadde. Og der fikk jeg sannelig brukt den mega-giga-svære Retro-punchen min *glis*


Her skulle vi bli inspirert av et bilde av Nemi. Synes det var ganske vaskelig, men den sorte filt-borden jeg har brukt minner litt om hestehalen hennes *knis*


Digger disse bildene av Henrik fra ferien i sommer. Vi fikk utdelt et helgekit, som vi skulle bruke til å lage en LO. Og dette fargeglade arket passet ganske så godt til disse bildene :)


Trykker du på bildene får du se dem i større utgave.

Takk for at du titter.
Legg gjerne igjen spor etter deg :o)

2 kommentarer:

Anneli sa...

Ja d va ei kjæmpekoselig scrappehælg! Gleda me allerede t næste gang (:
Så masse flott du ha fått laga!
Ønska d ei go hælg (:

Nora sa...

Wow, så mange fine sider:D Likte spesielt godt den siste jeg, den var knæsj men samtidig ryddig og fin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...