søndag 1. juni 2008

Clearstamps-oppbevaring

Jeg er egentlig mest fan av praktisk oppbevaring, men noen ganger er det greit med noe som er pent å se på også. :o)
Så dette på nettet for en tid tilbake, og fant ut at sånn ville jeg også lage.
Det er rett og slett en "bok" av konvolutter til å ha Clearstamps i.
Jeg lagde konvoluttene selv, for jeg hadde selvfølgelig ikke tid til å vente til dagen etterpå, slik at jeg kunne kjøpe noen. *knis* Coverne er kledd med papir fra Crate Paper og hele sulamitten er bundet sammen med Bind-it-all-maskina.


Utenpå hver konvolutt har jeg stemplet med de stemplene som befinner seg inni konvolutten



Inne i hver konvolutt ligger det et tykt acetat-ark. (har brukt diverse emballasje som jeg har tatt vare på. Hvem sa at det er lurt å kaste ting? *LOL*)
På den gjennomsiktige "platen" har jeg stemplet de respektive stemplene med StazOn, slik at stemplene har sin faste plass (ja jeg vet at StazOn ikke er bra for Clearstamps, men en gang kan vel ikke skade *knis* )



Så har jeg pyntet forsiden. Syntes at Clear-bokstaver var ganske passende. Disse har jeg stanset ut med QK Diesel.

Mine bøker måler 16x22cm, men disse kan jo lages i akkurat ønsket størrelse.
Til mine konvolutter brukte jeg den kartongen som er inne i plastlommene. Passe tykk og "gratis" *hihi*

Synes det ble veldig oversiktlig. Lett å se hva man har..... :o)




13 kommentarer:

Sosa sa...

Så delikat og lekker oppbevaring! Skjønner godt at du ville ha det sånn! Og så kjekt å ta med på treff, hi hi!

Kirsten sa...

Så utrolig lekkert og kult da :D Jeg fikk jammen ideer til hvordan jeg kan oppbevare langt mer enn bare clearstamps :D
Takk for inspirasjonen!

Anita sa...

Denne var jo supersmart! Og så lekker som du har laga den da:)

Camilla G sa...

Å den der var kjempesmart og flott! Stilig at du har stemplet på plasten, og bruken av clearalfa & stifter på forsiden!!

banglamarie sa...

Lekkert, kult og praktisk!!!
Flott løsning på oppbevaringen!!

Lise sa...

Tusen takk alle sammen :o)

Stine sa...

Så flott, og ikke minst praktisk da!!
Lekre de arkene du har på!

Stine Ursin sa...

Så fin den blei!! Ser at eg snart må lage en slik til (må jo stadig kjøpe nye stempler...)

Anonym sa...

Så flott den ble! Kjempelurt!

Jeg har tagget deg i bloggen min ;)

Vibeke sa...

Så flott!!! Denne var kjempefin!!:)

Anne-Britt sa...

Wow for en lekker oppbevaring. Skikkelig smart og dekorativt:)

Gladie sa...

ååå, den var rett og slett genial, og så utrolig lekker! Akkurat noe sånt jeg er ute etter, tusen takk for inspirasjon! :)

Aina sa...

Kjempefin! Lekker design

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...